Foxy ladies

 
 
Lillebror hakade på sin kompis Tim
till Sallsjön idag, så då passade jag
och Luran på att ta en liten roadtrip.
 
 
 
Jag var i ett desperat behov av
en ny BH, och hittade en som 
satt perfekt på en gång :-)
 
Dessutom var det rea på Helens kläder
så det blev även en tunika/klänning,
ett linne, maffiga örhängen och en
kofta till mig samt lite från
Villervalla till Luran.
 
Jag älskar dessa färgglada kläder
som dessutom kan tvättas tusen
gånget utan att det märks.
 
 
 
 
Vi hittade även världens
sötaste ringar som vi slog till på!
 
 
 
 
Fika på Jordemor hann vi 
också med innan vi avslutade
med en snabbis på Dollar på 
Lurans begäran.
 
Det är visst snart alla hjärtans dag
och det var mycket viktigt att fixa
ett kort till någon speciell till dess ;-)
 
Väl hemma så blev det lunch
på fiket och nu tar vi lite taktikvila
innan jag lovat Luran att vi
ska ut och åka skidor...
 
Hej och hå 🎿
 
 



ansepanse säger

vilka superfina ringar
kramar <3

2017-02-01 @ 19:06:18
URL: http://kinaguld.blogg.se
ansepanse säger

vilka superfina ringar
kramar <3

2017-02-01 @ 19:06:19
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: