Ny dag och nytt år!

 
 
Fördelen med att ha haft en 
make som nyss fyllt år är att
man kan äta smörgåstårta 
till frukost :-)
 
Barnen sover än då det nog
tog på att vara uppe till midnatt 
för att kika på raketer...
 
Känner på mig att det blir
en bra dag och ett bra nytt år!
 
 
 
 



åsa i åsele säger

Här kommer det nya året med planer på ett bättre mående, jag orkar inte med som det är nu... och som Du skrev häromdan måste man själv försöka hålla näsan över vattenytan ifall man ska kunna rädda andra... eller ja nånting sånt ;-)

I morgon blir det nämligen en tripp till Sjukhuset Lycksele med min mor för en skallröntgen,
tiden får utvisa om det är en hjärntumör som trycker på synnerven.

Ha en fin Nyårsdag å jag hoppas på ett Gott Nytt År.

kram

2017-01-01 @ 11:49:43
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Härlig frukost. Vi sov till nästan 11. Men så var vi i farten till mellan halv tre och tte

2017-01-01 @ 18:11:45
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: