Vabbruari och hjälp!

 
Nr 1.
 
Nr 2.
 
Nr 3.
 
Vabbruari...
 
Jag kan inte annat än att längta
efter porlande bäckar och fågelsång.
 
Idag är Luran hemma då hon är så
hes och hostig, dock ingen feber så jag
hoppas att lite vila ska göra susen.
 
Har haft diverse möten under
förmiddagen, men har inga måsten
inbokade under eftermiddagen så
även Bogge fick lite ledigt :-)
 
Själv ska jag ägna eftermiddagen till
att korr läsa sista versionen av min
skogsrapport, samt välja omslag.
 
Där tar jag gärna emot tips, vilket
av fotonen ovan röstar ni på
som omslag?
 
 
 



Anonym säger

Trädet.

2017-01-31 @ 12:52:34
Johan säger

Skönt att ha en oplanerad eftermiddag så, det behöver man ibland :)

SV: Ja det är väldigt viktigt tycker jag! Väldigt bra och nyttigt dessutom när personer med expertkunskap själva får ge sin syn på det hela sådär :)

Hoppas att din vecka också har börjar bra och blir riktigt bra framöver! :)

2017-01-31 @ 12:56:22
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
åsa i åsele säger

Gillar alla tre bilderna, men trädet eller bäcken är nog bäst :)

Tråkigt med sjukdom, men bra då det är av det lättsammare slaget, hörde det gick magsjuka i Dorotea... säger bara huvva.

kram

2017-01-31 @ 12:57:54
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Marianne säger

Nummer 3 :) Hoppas Luran kryar på sig!

Svar: Lutade länge åt Näcken men blev trädet... tack för krya hälsningen, är rädd att detta blir en månad där vi byter av varandra med olika sjukor...
Therese Bjärstig

2017-01-31 @ 16:07:29
Ing-Britt säger

Hejsan vännen! Tråkigt med dessa förkylningar och allt annat med förstås ;) Tilda har oxå varit hemma idag o både T o jag är risiga. Förutom det hoppas jag allt är bra med er och att vardagarna rullar på. Här hemma känns det lite tomt då jag inte riktigt vant mig ännu att Evelin flyttat hemifrån.
Fina bilder alla tre men ögonen stannade lite extra vid tallen så den röstar jag på :).
Ha det så bra vännen, massor av kramar <3<3<3

2017-01-31 @ 16:18:22
Marika säger

Jag tycker nr. 3 är finast.

Svar: Tusen tack för att du tog dig tid att tycka till! 🌸
Therese Bjärstig

2017-01-31 @ 20:20:13
Johanna-%20Livet%20vid%20havet säger

Nr. 3 röstar jag på! Här är Linus också förkyld. Det hjälper som tur är med luftfuktaren!

2017-01-31 @ 20:33:14
christin säger

Hej! Jag tycker nästan bild nr 3 med bäcken och lite gammskogskänsla. Tanken på hur det låter när man går där och lukten och vinden i träden...... Jag längtar också, har en drös med fröer hemma och ska börja planera när de ska sås framöver. MEN jag ska njuta av vårvintern också, korven och värmen ifrån solen det är magiskt.

Kram!!

Svar: Ja nu väntar en härlig tid, jag och piga tog en långpromenad nu på förmiddagen och vet du, fåglarna kvittrade och det var SÅ härligt! Hoppas du njuter av en härlig söndag 💐
Therese Bjärstig

2017-01-31 @ 21:28:59
Znogge säger

Här blir jag kärringen mot strömmen och säger bild nummer 1. Den kommer att göra sig bra i tryck och har ett tydligt men lugnt motiv i fokus.

Hoppas Luran piggnar till snabbt igen.

Kram

2017-01-31 @ 21:42:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales säger

Vad menas med vabbruari?
Jag gillar mest nr 2.
Hoppas alla blir friska snart!

2017-02-01 @ 08:28:40
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
ansepanse säger

om det inte redan är för sent så röstar jag på
nr 2
kramar <3

2017-02-01 @ 19:19:30
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: