Vinterpromenad

 
 
Efter att ha suttit inne nästan
en vecka pga kräksjuka och
bitande kyla så var det sannerligen
uppfriskande att ta sig ut på en 
lång promenad och få andas
lite frisk luft och röra sig.
 
Med en vinterpratare i lurarna 
så hade jag fint sällskap, och har
ni inte lyssnat på Sakine Madon
så gör det!!!
 
Detta hamnar utan tvekan på
dagens + konto för både 
kropp och knopp!
 
 
 



Lena i Wales säger

så härligt det låter!
Skönt att kräksjukan är över, det är inte roligt det!
Njut av helgen!

2017-01-07 @ 16:57:03
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Härligt... köpte precis en ljudbok. HOppas på lite jogg nu när kylan lagt sig. Men jag anar en förkylning i antågande så... jag vet inte.

2017-01-08 @ 21:10:37
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Hej till en ny vecka!! Se så himla fin våra vägar kan vara... Vi var en sväng till Jannice och Jimmie igår fast vi åkte med bilen. Det känns så bra att de trivs och mår gott över att ha flyttat till landet 8-).
Ser du att det har blivit mycket ljusare ute på både kvällar och mornar.Det är väl det allra bästa med att bo som vi gör även om ALLT är bra här där vi bor.

Kramar!!

Svar: Men så roligt! Har de skaffat hus? Japp, jag är en nyfiken i en strut ;-)Och ja, det är så skönt att ljuset nu successivt kommer tillbaka, längtar så till den härliga vårvintern ❤️ Kram!
Therese Bjärstig

2017-01-09 @ 09:53:24
christin säger

Ja de har bott där nu i ca 6 månader. När du börjar cykla så får du väl ta en motionssväng dit och ha en vätskekontroll där... De bor en liten bit ifrån vägen till Fjälltuna så det blir väl bra.

Kram!!

Svar: Ha ha vilken bra idé!!! Får ha det i åtanke då jag börjar trampa igen till våren 😜😂🚴🏼‍♀️
Therese Bjärstig

2017-01-11 @ 14:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: