Åter igen gryr dagen...

 
 
...och den ser ut att bli lika
grå och trist som tidigare dagar.
 
Jag tycker synd om barnen som
har sommarlov, då ska man kunna
bada, tälta och vara ute utan att
frysa ihjäl :-(
 
Sedan är det väl lite extra tråkigt
då maken inte har någon semester.
 
Han förbrukade sina dagar då vi
var i Prag och så veckan innan
midsommar då han tog hand 
om Eroz då jag var på konferens.
Någon/ra strödagar om det blir
fint väder kan han ta, men sen spar
han ju givetvis de flesta till älgjakten.
 
Och med det här vädret så känns
ju älgjakten och hösten inte allt 
för långt bort... ;-p
 
Nepp, nu ska jag se om jag
får några kompisar till frukosten,
börjar höra ljud från övervåningen.
 
Bogge lär nog snart vakna, men
när Luran och hennes kompis som
sov över vaknar håller jag för 
osagt då de tisslade och tasslade
till långt in på småtimmarna.
 
 



Netti Starby säger

Jag läste att det ska bli jättevarmt nästa fredag och dagar framåt! :-D Kramis

2017-07-13 @ 09:35:15
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Frida - Vita Villan säger

Det är ju verkligen inget sommarväder! Men vi har det iaf någorlunda varmt och soligt just nu. Hoppas att det håller i sig! Hoppas ni också får bättre väder och kan gå njuta lite! Kramar

2017-07-13 @ 13:35:25
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Pauline Hurtig säger

så söta blommor! vi har haft rätt bra väder :)

2017-07-13 @ 20:03:34
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: