Blomman för dagen

 
 
Ute på altanen tar solen död
på alla mina blommor.
 
Eller så mycket sol har det ju iofs
inte varit, så det är väl kanske 
främst min brist på skötsel
som gör att de dör... 🙈
 
 
 
 
 
Så idag åkte jag på Wiks
och köpte två fejkblommor.
 
Jag är inte superförtjust i
plastblommor men vill gärna 
ha något grönt där ute så då
fick detta bli lösningen.
 
I övrigt kräks ingen av hundarna
idag, så nu hoppas jag otyget 
är över och att det blir en 
lugn natt...
 
 
 
 
 



Anonym säger

Oh va ha ni för färg på huset?😊👍

Svar: Earth 13 om jag minns rätt :-)
Therese Bjärstig

2017-07-05 @ 21:08:56
åsa i åsele säger

På bild ser blomman verklighetstrogen :)

Skönt the dogs börjar må bättre.

Vi åker på en 48timmars i morgon :) en tripp till Ström med husvagn, Elin är galet sugen på husvagnsboende å har vi tur kan hon kanske bada dessutom. Js far med fru/Elins farfar & farmor bor ju i Ström så vi hälsar på dem :)

kram

2017-07-06 @ 21:01:53
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: