Blåslagen och nedslagen

 
 
Note to myself:
 
1# Foppatofflor på blöt trall renderar
både plötsligt fall och en blåslagen höft,
synnerligen klantigt och rejält ont :-(
 
2# Sluta aldrig förvånad över medelålders
mäns oblyga härskartekniker så slipper
du bli förvånad och upprörd över 
brist på information och förankring.
 
Nu kryper jag upp på min madrass
i hallen och gosar med Eroz, tror det
blir sista natten, sen kan jag flytta 
över till soffan då han är så duktig
om nätterna ❤️
 
 
 
 
 



christin säger

Heej! Foppatofflor är inget att ha alls, man får surfötter i dom och jag har sett en qvinna drösa iväg på en pytteliten vattendroppe....Och jag är, hon också, glad att hon inte slog sej sönder och samman. Det var hemskt!!
Det där med medelålders män...., vet jag inte riktigt det får mej nästan att le även om jag blir så innerligt less på att män i alla tider och världsdelar tycks ha så himla svårt att förstå att även kvinnor har ett enormt värde för allt. Ibland kan jag bli arg också..
Idag såg vi en ganska så liten björn som sprang över E45 utan att orsaka trafikkaos. Det känns ganska så maffigt.

Du får en bamsekram och en önskan att du inte blev alldeles mörbultad!!

Svar: Ha he helt rätt Christin, dessutom får jag värmeutslag i mina så jag ska försöka att sluta använda dem, men de är ju så smidiga... Lämnar en stor varm kram och hoppas att det nu växer och gror för fullt hos dig i rabatter och växthus <3
Therese Bjärstig

2017-06-07 @ 21:51:12
åsa i åsele säger

Foppatofflor kan bli galet hala,
egentligen livsfarliga.
Tur Du överlevde.

Det där med medelålders män... ;-)

Är inte helt påslagen, är väldans trött så jag orkar icke tänka.

kram

2017-06-08 @ 07:24:43
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda säger

Foppor är hemska. Men funkar när man klipper gräs - eller målar.
Skulle aldrig lämna gården med dom. Fula. Och jäkligt osköna.
Men som sagt... perfekt vid gräsklippning; bara att tömma och skölja av.

Hoppas du inte blev justerad allt för länge.

2017-06-12 @ 11:03:24
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: