Bogge med horn och gofika

 
 
Ha, ha Bogge fick horn
ser jag just 😂
 
 
 
 
Examensfin Lura ❤️
 
 
 
 
Två ungar som längtar 
efter sommarlov och ledighhet!
 
De får ledigt från fritids i
morgon och på måndag, men
sedan väntar tre veckor innan det
blir semester på riktigt för oss alla.
 
 
 
 
Efter att vi varit i kyrkan
samlades vi här hemma för
att fika med kusinerna och
deras mor- och farföräldrar.
 
Eroz tyckte det
var spännande med besök!
 
 
 
 
Bogge hade beställt banantårta,
och svägerskan hade gjort en
god smörgåstårta :-)
 
 
 
 
Och efter en grå och regnig dag
så visade sig även solen frammåt
kvällen när vi satt i uterummet
och firade våra duktiga barn.
 
Snacka om härligt!
 
 
 
 
Svägerskan är en hejare 
på att fixa till mumsigheter 👌🏻
 
 
 
 
Mätta och nöjda kryper vi 
nu till sängs. Luran har fått löfte
att inleda lovet med att sova i 
köket med Bus, och Bogge sover
i vardagsrummet med pappan i
huset som får ta en natt på
luftmadrass med Eroz.
 
Efter tre nätter på en usel
madrass så tackar ryggen mig
för en natt i min vanliga säng,
och redan nu så känner jag
hur skönt det ska bli 😴
 
 
 



Lena i Wales säger

Oh, så examensfina! Underbart! Och vilken mat!
Önskar er en fin weekend!

2017-06-09 @ 14:55:21
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Johanna - Livet vid havet säger

Fina ungar & smarriga saker! :P

2017-06-11 @ 22:02:28
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Linda säger

Men vilket fint firande. JAg älskar firande. Allt man kan fira SKA firas.

Härligt med sommarlov.

Maken går på semester till midsommar. Jag jobbar tre dagar efter. SEN är det ledigt.

2017-06-12 @ 10:57:50
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: