Är huvudet dumt...

 
 
...får magen lida!
 
Skaldjurspastan har nog
haft växlande temperatur
i uterummet i veckan 😂
 
 Men nu är den ute ur systemet
och magen mår bättre.
 
Dock hoppar jag det obligatoriska
nappet. Pappan i huset och Bogge
har just åkt iväg, men jag och Luran
blir kvar hemma och myser.
 
Får hoppas det inte blåser
allt för mycket och att de får
något på kroken!
  
 



ansepanse säger

jaså blev det bara pappan och Bogge <3 som kom iväg på fisketävlingen, hoppas att det går bra för Bogge <3
Sv: vad spännande med tandsmycke, hur sätter man fast det i en tand? dum fråga kanske :)
idag blev det en härlig eftermiddagspromenad med vovvarna, det var riktigt skönt ett tag, sedan mulnade det på och när vi varit hemma en halvtimme ungefär så började det hagla så att det blev lite vitt på backen
tittar ni på "Bättre än en femteklassare"? jag tycker om att följa det programmet, det är alltid roligt att se om man själv klarar av frågorna, en del av dem är riktigt kluriga
Imorgon blir det ju sista delen i "Innan vi dör", riktigt spännande faktiskt
känns bra att ni kommer ihåg mig och vovvarna, det värmer i hjärtat
önskar er en fin fortsättning på helgen och förstår massor av kramar <3 till er alla

2017-03-18 @ 19:11:54
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: