Bokat och klart!

 
 
Det verkar bli ännu en
fin dag, så idag hoppas 
jag få lite sol på näsan 
och frisk luft :-)
 
Luran har jag knappt
sett röken av i helgen
då hon sovit över hos Lou
i fredags och Bella i natt.
 
Men då har jag fått rå om
Bogge desto mer!
 
Det gäller att passa på då
jag anar att det kommer en
tid då man knappt ser röken
av dem...
 
Dessutom bokades trevligheter
in i går i form av en efterlängtad tripp
till Prag - tur att Herr Gustavsson
är en fena på hitta prisvärda resor!
 
Det känns perfekt att ha detta att
se fram emot efter en väldigt
arbetsintensiv vår.
 
Har ni bra tips och "måsten" i
Prag får ni väldigt gärna dela
med er av dessa!
 
 
 



christin säger

Ja visst har dom god öl? Sen bör väl maten vara spännande med andra kryddor..... Och de har väl fina byggnader, broar och en fin Gammelstad också... Du lär nog hitta fina saker bara så där och de har ju kommit mycket längre mot sommaren så bara det måste ju vara härligt.
Så fint att ha det att se fram emot!!

Kram!

Svar: Ja en ölprovning, god mat, kultur och en tur med båt på floden hoppas jag det blir. Men med all galenskap och dåd så känns det inte längre fullt så tryggt att åka... kramar
Therese Bjärstig

2017-03-20 @ 11:09:18
ansepanse säger

vad spännande, menar du att hela familjen ska åka dit? tyvärr har jag aldrig varit i Prag, så jag kan alltså inte komma med några förslag
kramar <3

2017-03-21 @ 17:39:10
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: