Konstigheter 10 år senare

 
 
Min avhandling var väl inte
direkt en kioskvältare när den
kom, och nu nästa tio år senare
tänkte jag att den totalt fallit 
i glömska...
 
Behövde själv ladda ned den
för att kontrollera en sak och såg
då något märkligt i statistiken.
 
Från att en handfull människor
laddat ned den så har den plötsligt
laddats ned 60-70 gånger i januari
och februari i år. Mysko.
 
Av vem/vilka och varför?
 
Antagligen frågor jag aldrig får
svar på...
 
 
 
 
 
 
Här följde Bogge med pappan
och trailar skogsmaskin, och Luran
har en kompis, så jag får fördriva
lovdagen själv ;-p
 
Snälla grannen kom dock in på 
lunchen med fina nya tulpaner
som får ersätta förra veckans
blommor på bordet.
 
Själv ska jag ta och läsa lite 
eller lyssna på en pod tror jag.
 
En skinkstek går på låg värme
i ugnen och hasselbackspotatis 
är förberedd samt lite färskostfyllda
champinjoner, så det känns som att
jag kan slappa med gott samvete ;-p
 
 Trots att det är torsdag har jag
fredagsfeeling :-)
 



%E5sa%20i%20%E5sele säger

Vilken tid ska jag komma å äta ;-)
Så go mat Du har förberett, här blir det enchiladas innan Elin ska i väg på karate,
jag lämnade henne på UG vid 13tiden å där blir hon till typ 15.30 sedan karate kl 18 så yes ingen rast ingen ro, tänk så en liten Elin får gno' :)

Vet Du, jag har inte köpt en enda tulpanbukett än i år,
har helt glömt av, tappat lusten eller nått sånt ;-)

kram

2017-03-09 @ 14:09:29
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
åsa i åsele säger

Alltså så less jag blir på blogg.se som vrider till namn & bloggadress allt som oftast.

2017-03-09 @ 14:10:16
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Linda/Candygirl säger

Kul att det läses..

Idag har jag fredagsfeeling.. men så är det ju också fredag. ÄLSKAR.

2017-03-10 @ 13:01:30
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: