Semesterfeeling?!

 
 
Det är nästan så att jag redan nu
har semesterfeelings då jag återfunnit
läsglädjen igen!
 
Och det har jag Jungstedts senaste 
bok att tacka för, den var riktigt bra!
 
Inget litterärt mästerverk men 
spännande och snabbläst vilket 
var precis vad jag behövde!
 
Som tur är kom min "bokklubb"
Ulf förbi med Anne Holts Offline igår
så den ska jag lägga mig i uterummet
och läsa nu - så jag själv fortsätter
att vara osynlig och offline ännu
en tid som det verkar...
 
 
 



Popprinsessan säger

Å, den ser jag också fram emot att läsa! Undrade hur det skulle gå, om det inte skulle bli någon fortsättning då de ju var två författare till "första" boken. Har förstått att de inte är något par längre, vilket de var när de skrev den första.

Har en hel lista på böcker jag vill läsa i sommar!
Kram

2017-05-31 @ 13:48:44
URL: http://www.popprinsessan.se
Johanna - Livet vid havet säger

Saknar att lyssna på böcker. Finns ingen bra tid för det just nu.. :(

2017-06-02 @ 10:56:14
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: