Tillbakablick

 
 
Det är sällan det har ekat så
tomt i bloggen som den
senaste tiden.
 
Men det har varit och är 
väldigt mycket just nu och 
jag har på sistone funderat
rätt mycket över kapacitet
och pliktkänsla.
 
Har man det ena men
saknar det andra så uppstår
utan tvekan problem har jag
bittert fått erfara.
 
Men det är en lärdom 
jag tar med mig helt enkelt!
 
Ifjol fotade jag vitsippor detta datum
iår så snöade det så sent som igår.
 
Snacka om skillnad!
 
Nu tycker jag våren och
värmen ska göra entre, men 
som tur är så är det i alla fall 
plusgrader ute för nu ska jag
och den andra klassföräldrar 
ta med barnen i 2B ut och
äta mjukglass på MyWay.
 
Medans ska datorn få en
välbehövlig uppdatering/ominstallation
som visst skulle ta en dryg timme...
 
Trevlig helg! 🍦
 
 



Linda/Candygirl säger

Ja våren är väldigt sen... snö och is kvar. Och det kommer flingor från skyn lite då och då.... brrrr... längtar efter värme.

2017-05-12 @ 12:53:38
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Men idag lyser SOLEN och den är varm så nu måste ändå sista snön ge sej (tycker man) och isen börja blåna.
Idag var en spejande svala förbi på Tjärnmyra för att kolla läget 8-)....

Ha en fin helg och njut av det som gör oss så glada i sinnet SOLEN!!

2017-05-13 @ 15:13:48
TIna säger

Hej vännen! Ja man kan verkligen säga att det är mycket. Det är verkligen full fart hos oss också. Men det är väl så livet är antar jag. Jag hoppas i alla fall att ni mår bra. Många varma kramar

2017-05-15 @ 10:14:53
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: