En grön leverans

 
 
 
I jakt på gröna kulor så beställde
jag en laddning på nätet i helgen
som kom idag. Men jag hade nog
missuppfattat storleken på 
discokulorna 🙈
 
De var i storlek mini...
 
I sökande efter fler gröna kulor tittade
jag in på Tur och retur, men tyvärr
inga gröna kulor. Däremot fyndade
jag lite annat. Bland annat denna
ljusstake som blir perfekt i
vardagsrummet.
 
Både renar/hjortar och grönt,
fullträff på årets alla teman!
 
 
 
 
 
Jag har också masat mig ut i
kylan och hämtat ut julklappar
till barnen från långtbortimormor.
 
Stort tack ❤️
 
Resten av dagen ägnas åt att
kontakta försäkringsbolag och verkstad
jobbmöten, utvecklingssamtal och
skrivande av slutrapport.
 
 
 



ansepanse säger

nu har jag läst någorlunda ikapp mig
vill i efterhand GRATULERA så mycket till era 10 år som gifta <3
verkligen fin ljusstake, den är superfin
har ni kyla? det känns lite konstigt att tänka sig, här är det plus, grått, dimmigt och regnigt på samma gång, temperaturen ligger på + 3,2
vilka fina paket <3
massor av kramar till er fina människor <3 tänk om vi bodde närmare varandra, det skulle jag tycka om
<3 <3 <3

2017-11-28 @ 13:24:28
URL: http://kinaguld.blogg.se
Josefin säger

Det är typiskt att när man fått för sig något så är det nästan omöjligt att hitta. Men du verkar ha lyckats. Ska bli roligt se hur slutresultatet med granen blir 🎄

Svar: Ja nog är det typiskt, riktigt nöjd även om jag ännu väntar på leveransen av vitt pärlhalsband på metervara, tror det blir pricken över i:et! Trevlig första advent!
Therese Bjärstig

2017-11-29 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: