Forts. tema tur i oturen

Inte. Min. Dag. Idag.
 
Stressad, handla, hämta ut bok
på biblioteket, hämta barn...
 
Kommer ut med boken och har
koll på barnen som springer förbi
(utan reflex!) men backar på
bibliotekets brevlåda :-(
 
In med andan i halsen och
ber om ursäkt, lämnar mina uppgifter
så jag kan ersätta dem med en ny låda,
och sedan vidare och hämta barn.
 
Väl hemma inser
jag att det är rejäla skador på
nya bilen. Trasig baklykta och 
plåtskada på skärmen.
 
 Arg och förbannad
på mig själv.
 
Verkligen onödiga utgifter så 
här i juletid, men samtidigt 
otroligt glad att det ”bara”
är materiella skador.
 
Tur i oturen helt enkelt.
 
 
 



Linda/Candygirl säger

usch.. så tråkigt. Hoppas det går smidigt att fixa - för vettig peng. Och tur att inga barn kom till skada.

2017-11-27 @ 19:45:05
URL: http://www.candygirl.nu
Erica Nilsson säger

Nej vad trist 💔 som sagt: tur att det "bara" var materiella skador!!

2017-11-28 @ 12:12:27
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Anonym säger

Å SH trist😘

2017-12-02 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: