Här och nu

 
 
Försöker att vara här och nu,
inte i framtid och inte i det som varit.
 
Andas. Prioritera. Skratta.
Och så mycket kaffe på det så
ordnar sig det mesta!
 
Skulle, borde, gjorde...
 
Kan bocka av en diger lista idag,
plus att jag å jobbets vägnar har haft
nöjet att ha tre möten med inte mindre 
än fem knivskarpa, duktiga och
framgångsrika kvinnor.
 
Det är grymt att omge sig med så 
många starka kvinnliga förebilder!
 
Utmanande, men framförallt 
inspirerande, sådant som får mitt
GRIT att växa och gro ;-)
 
 



christin säger

Håller med dej om nästan allt m e n ta det försiktigt med kaffet..... Ibland så säger magen ifrån och det känns inte så himla bra.
Gratulerar till bröllopsdagen, jag kan ibland minnas hur det luktade i trapphuset på måndagsmorgonen när ni bodde granne med FK....

Kramar!!

Svar: Tack för grattiset och jag vågar inte fråga vad du menar med lukten, hoppas du syftade på doftljus och inte unken prutt 🙈🤣
Therese Bjärstig

2017-11-17 @ 12:36:01
christin säger

Nä jag tänkte på doften av nytvättade kläder....8-)

Svar: Ha ha ka jag använde trapphuset som torkutrymme 😂
Therese Bjärstig

2017-11-17 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: