Hej mitt vinterland

 
 
Så skönt att hinna köra
hem från staden innan det 
mörknade.
 
Helt okej väglag då man varit
ute och sandat, och endast 
5-6 renar som stod vid sidan av
vägen som riktiga vägrenar ;-p
 
Nu dröjer det ända till nästa
tisdag innan jag ska till staden
igen och jag uppskattar att
få vara hemma och slippa
köra mer bil på ett par dagar.
 
Känns som jag bara varit ute
och flängt och ser fram emot 
att få lite koncentrerad tid
för att skriva utkast till
slutrapport...
 
Nästan lika kul att få sätta punkt
och avrunda projekt som att starta
upp dem, jag gillar ju att bocka
av saker som ni vet.
 
 
 



znogge säger

Så skönt att väglaget inte var värre än så men du är väl van vid vinterväglag.

Kram

2017-11-06 @ 20:32:19
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa i åsele säger

Igår var det faktiskt halt här omkring,
såg nog denna vinters första sandbil igår.

Skönt Du nu får vara hemma ett par dagar innan nästa jobbpass i stan.

kram

2017-11-07 @ 07:19:40
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

visst är det tillfredsställande att få bocka av saker och ting även om de är roliga att starta
så nu har ni riktig vinter alltså, här var de och saltade vägarna någon gång sent igår kväll eller i natt, helt onödigt tycker jag eftersom vägarna var torra innan, nu blänker de våta istället och tänk dig att vovvetassar ska gå därpå, usch och fy säger jag
massor av kramar <3

2017-11-07 @ 13:23:15
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: