Oknytt?!

 
 
En kul helg är nu till sin ända
där vi gjorde allt vad vi kunde
för att fira Martina.
 
Goa, glada och trevliga människor
som bjussar på sig själva, det är
allt som behövs för lyckat firande!
 
På söndagen tänke jag titta ikapp
lite på play, men då behagade inte
vår TV att starta?!
 
Mysko. Men tur i oturen att maken
tänkt uppgradera TV:n och beställt
en ny i fredags...
 
Det blir en efterlängtad julklapp
som öppnas i förtid!
 
Dock leverans först om två veckor,
så i väntan på ny TV så lånar vi 
Lurans, för när jag jobbar vill
jag gärna ha nyhetsmorgon
på i bakgrunden.
 
Och på fredag börjar ju julkalendern
och då MÅSTE vi ju kunna krypa
ihop i soffan och titta tillsammans!
 



Frida - Vita Villan säger

Jag har också alltid nyhetsmorgon på i bakgrunden, eller babblarna. 😂
Nä julkalendern kan man ju inte missa! Ser ut som att det blir en spännande kalender iår. Håller tummarna för att den är bra! 😁 Kram

2017-11-27 @ 11:06:14
URL: http://nouw.com/vitavillan
Znogge säger

Grattis till den för tidiga julklappen. Vi köpte en ny för en tid sedan och det blev en rejält stor. Gillar den verkligen.

Kram

2017-11-27 @ 15:57:38
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Vad tror du om kalendern då? här är ju fjortisen för stor - men kalender är mysigt. Dock tycker jag 12 minuter är för kort.. så vi brukar spara ihop några avsnitt och se i ett svep.

Svar: Den verkar riktigt lovande, men lite tidigt att avgöra än... vi plöjer även gamla i öppet arkiv sååååå kul och vilken nostalgi/stämning! Kram
Therese Bjärstig

2017-11-27 @ 19:47:37
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: