Stress?!

 
 
Sitter här i mitt soffhörn och
har just genomfört en intervju.
 
Njuter av ett städat vardagsrum
med nya gardiner och lite advents-
mys framplockat.
 
Resten av dagen ska jag ägna åt
att fila på texter till en slutrapport
och njuta av att det snart är helg.
 
Barnen tyckte det var så mysigt
att jag börjat göra advent, och när
Bogge snusförnuftigt konstaterade
att Tomten borde göra som mamma
(dvs börja i god tid) för att inte få
det så stressigt på jobbet
så smälte mitt ❤️
 
 
 



Linda / candygirl säger

Så fint tänkt. Och tack för uppmärksamheten. Vart kom dom inläggen ifrån???? Haha... webben lever sitt eget liv ibland.

2017-11-10 @ 19:00:23
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: