Sånt man mörkar

 
 
Efter att ha läst vetenskaplig
litteratur så det sprutar ur öronen
är detta exakt den lättsmälta läsning
jag behöver, men jag skulle aldrig 
etkänna att jag läser sådant här
bara så ni vet.
 
Jag skulle aldrig heller erkänna att
jag bänkat mig med en påse saltlakrits
och ett vinglas för att dejta Mr Grey
ikväll. Men ibland måste man
lyssna på sin inre gudinna 😂 
 
 
 



åsa i åsele säger

Där är vi delvis olika ;-)

Jag äter icke lakrits (allergisk/överkänslig, blir väldans sjuk) och jag vägrar Mr Grey... för övrigt så ja då håller jag med Dig :)

kram

2017-10-02 @ 07:42:15
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

nej, sådana böcker vill jag inte läsa :)
kramar <3

2017-10-02 @ 13:26:42
URL: http://kinaguld.blogg.se
Popprinsessan säger

Ha ha, för några år sedan var vi på ett regnigt Cypern, jag och ett gäng tjejer. Alla de anda länsade hotellets bokhylla med Harlequin - men inte jag! Har fortfarande inte läst någon heller, ha ha!
Har faktiskt inte heller dateat (datat?) Mr Grey.. Varken i bok eller filmformat... Vet inte varför, det har bara inte blivit så!
Kram till dig

2017-10-04 @ 13:07:17
URL: http://www.popprinsessan.se
Marie Svensson säger

Själv roar jag mig med Zlatans bok mellan varven av allt vetenskapligt :-) Nästa kurs som börjar på måndag blir lite att bita i.. Det normala barnafödandet (nu känns det "på riktigt"). Efter det blir det projektplan inför kommande D-uppsats. Älskar det här :-) Men ibland behöver man läsa annat ;-) /Kram Marie

Svar: Åhhhh det låter verkligen som du hittat mitt i prick och kommer att bli lysande som barnmorska! Är man intresserad och gillar det man läser så blir det så mycket lättare! Du får berätta vad du skriver d-uppsatsen om sen! Lycka till ❤️ Kramar
Therese Bjärstig

2017-10-05 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: