99

 
 
Så var vi nere på tvåsiffrigt...
 
Årets första julmust är inköpt
och det blir nog saffransbullar
i morgon då jag hittade en 
bortglömd påse i frysen.
 
Men några julklappar har jag
ännu inte köpt, nästan så jag
känner stressen 😜🤣🎅🏼
 
 



åsa i åsele säger

Såg ett inlägg igår på Instagram om att det var 100 dagar till julafton, helt otroligt så fort det gått,
knappt sommaren är över så är det plötsligt jul ;-)

Men innan vi ens tänker jul så gör vi väl bort hösten och Halloween :)

kram

2017-09-16 @ 21:40:40
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
christin säger

Stackars dej som ska behöva känna stress när du inte ens behöver baka saffransbullar, hmn.....
Även om det inte regnade idag så var det kallt ändå när jag hamnade i en vinbärsbuske. Jag hade långkallingar och kepa på mej men fyyyy så hurrvigt..

Kram!

Svar: Ja nu får man nyttja långjalingarna :-) och så ska jag städa ur bastun så man kan värma sig där då man varit ute å frusit... kram!
Therese Bjärstig

2017-09-17 @ 21:28:51
ansepanse säger

hahahahaha - jag kan inte annat än skratta :) du är tokrolig när det gäller jul :)
nej, här tänker jag inte alls på julen än, vill det heller inte
kramar <3

2017-09-18 @ 18:34:19
URL: http://kinaguld.blogg.se
Lizas Lantliv säger

Hihi det har faktiskt jag!!
Både födelsedag, dop o jul framför oss så börjat shoppa redan....

KRAM!!

2017-09-25 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: