Att vända en skitdag

 
 
Dåligt med sömn, värk och
som pricken över i:et huvudvärk.
 
Allt talar för en riktig skitdag...
 
💩💩💩
 
 
 
 
Men jag kopplade Eroz och
gav mig ut på en kort, med
betoning på kort, runda.
 
Dryga tjugo minuter senare 
är huvudvärken borta och ersatt av
endorfiner efter jogg/intervaller.
 
Humöret är bättre även om
Eroz testade det genom att slå
dövörat till och inte komma
på inkallning...
 
Hösten är verkligen underbar
med dess dofter och färger,
rena lyckopillret!
 
 
 



Jenni säger

Åh vad du är duktig som tagit steget till att börja jogga.
Jag hade precis kommit igång igen med lite löpning men förkylningen satte stopp för det! Jag har ju sånt bra löpband på jobbet så jag kan ju jogga lite lätt på lunchen om jag så vill...bara jag blir frisk och när icaklassikern med löpdelen börjar så ska jag göra ett nytt försök :D

Va kul att du hann med att titta på barnen på trekampen, brukar vara så kul att titta på. De är alla så himla duktiga!

Ha en fin dag, hoppas det blir en sol i slutet av dagen istället för skit ;)
Kram

2017-09-28 @ 10:09:16
znogge säger

En promenad med en fyrbent vän brukar oftast skingra tankarna på ett positivt sätt.

Kram

2017-09-28 @ 13:15:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

ja tänk vad vi får helt gratis om vi bara beger oss ut dit och tar för oss
dåligt med sömn blev det här också och värk i ryggen, men just den värken har jag haft i flera månader redan
önskar dig och de andra en fortsatt fin höstdag
massor av kramar <3

2017-09-28 @ 13:17:21
URL: http://kinaguld.blogg.se
åsa i åsele säger

Promenader/utevistelse är livsviktigt för både kropp & knopp... inkallning är ju det svåraste, liksom svårt att ha hunden kopplad å träna inkallning å då den väl är lös ja då kan det ju va 50/50 om hunden kommer... eller icke ;-)
Bullen litar jag icke på, visst han har inte stuckit nån gång... däremot håller han sig så där lagom på avstånd så jag kan ha problem att koppla honom om det blir nått akut.
Frost har ju hittills aldrig lämnat mig, men stuckit två gånger för J & C, jag kunde ju kalla in honom men vem vet vad han gör om han plötsligt stöter ihop med nått vilt bakom stugknuten ;-)
Eftersom vi bor i skogen å noll grannar inom synhåll så är ju de vilda djuren dem som jag oroar mig för,
jag antar Du är mer orolig för trafiken om Bus eller Eroz "sticker ut genom dörren".

kram

2017-09-28 @ 14:48:27
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: