En egen väg

 
 
Jag vill gärna att barnen ska
gå sin egen väg här i livet.
 
Och Luran blev mäkta nöjd när
hon insåg att det redan finns en
gata med hennes namn här i Dorotea,
det blir så mycket lättare att gå
sin egen väg då 😜
 
 
 
 
 
Jag fick ett sug efter torskrygg
så jag tog en promenad med alla
ungar (Bogge och Axel fastnade 
dock aldrig på bild) upp på ICA
för att handla torsk och
lite annat.
 
Passande nog så firade ICA 100 år
så barnen fick festis, tårta, kexchoklad,
ballonger och kunde gå en tipsrunda 
i butiken medan jag både hann prata
om både det ena och det andra
och handla. Trevligt!
 
Nu leker ungarna efter att de mumsat
i sig massor med varmkorv och bröd,
och jag väntar med spänning för
att höra hur det gått för dem
som jagar i dag.
 
Ryktet säger att jag visst får
ångra att jag inte begav mig till
skogen idag... 🙈😂
 
 
 



Znogge säger

Klart att man ska ha en egen gata :D Tydligen var det fullt med folk i vår ICA-butik så jag är nöjd med att jag inte behövde något!

Kram och trevlig lördag!

2017-09-23 @ 16:02:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
ansepanse säger

fint att ha en egen väg :) vad fin Luran <3 är, stora tösen, långtbortimormor är stolt
attans, det händer alltså saker när du inte är med ute i skogen på älgjakten
massor av söndagskramar till er alla <3

2017-09-24 @ 13:28:24
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: