Fredagsfeeling

 
 
Redan igår hade jag fredagsfeeling,
och var och köpte helgblommor.
 
Detta har varit en intensiv men 
väldigt rolig vecka och det tror jag
i grund och botten beror på vilken
inställning man går in med och vilka
kollegor man omger sig med.
 
Jag har turen att ha seniora kollegor
som är "bjussiga" med sin erfarenhet
och kompetens, och lysande smarta
och duktiga doktorander som gör 
mitt jobb sjukt kul och inspirerande.
 
 Men trots ett jobb som jag gillar
skarpt så är det alltid lika skönt
och välkommet med helg.
 
Särskilt denna helg känns efterlängtad
då vi ska åka till stugan och börja fixa.
 
Det kliar verkligen i fingrarna!
 
 
 
 
 



znogge säger

Så mysigt att åka till stugan och börja fixa där. Hoppas ni får en fin helg med härligt väder. Tack för puffen med blommorna. Tror det är hög tid att börja med fredagbuketten nu så det får bli en i dag :D

Kram

2017-09-29 @ 09:44:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
emma - mode- mamma säger

härligt med lite stugliv =)

ha en underbar fredag
kram

2017-09-29 @ 10:24:11
URL: http://nouw.com/lillemmish
ansepanse säger

vad spännande och roligt :) det förstår jag verkligen, hoppas att vädret också blir någorlunda, det är ju roligare då
Sv: jag ser mycket fram emot mms:et och jag känner mig så hedrad av att få vara långtbortimormor
jo, inatt sov jag mycket bättre men ryggvärken får jag nog dras med, lite mindre en del dagar, men, men hela tiden där ändå, vissa dagar är fruktansvärda eller så en del av dagen, men jag överlever :) tack för omtanken
massor av kramar till er alla och jag önskar er en jättefin och trevlig helg <3 <3

2017-09-29 @ 13:07:53
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: