Kontraster

 
 
 
Igår var jag i Umeå för en heldag på
forskarledarskapsprogrammet och klämde
även in ett medarbetarsamtal, idag skrotar
jag hemma i mjukisbyxor och tjocksockor.
 
Härlig kontrast och en av de saker
jag älskar med mitt jobb!
 
Och på tal om härlig, så är verkligen
makens strumpor som han fick av
min faster härliga!
 
Jag fryser ständigt om fötterna så
i ett obevakat ögonblick stal jag dem
av honom ;-)
 
 
 
 
 
Igår talade vi om bra och dåligt
forskningsledarskap i teorin, idag får
jag omsätta min tolkning i praktiken...
 
Handledningsmöte, projektmöte/
avstämning och uppstart med en ny
forskningskonstellation väntar, och 
däremellan lite inläsning, korrektur
och annat smått och gott.
 
Ha en härlig onsdag!
 
🍁🍄🍂🐿
 
 
 



Lars Gustafsson säger

Ja jag håller med. Jag och min fru, fryser ofta om fötterna. Då behövs förvärvare. Ha en god dag

2017-09-20 @ 08:08:29
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se/
Anonym säger

ser hur varmt och skönt ut som helst, själv skaffade jag mig för ett par veckor sedan äkta, jättefina fårskinnstofflor just på grund av att jag har kalla fötter, det är skönt att sitta i tv-soffan med dem på fötterna
kramar <3

2017-09-20 @ 13:12:03
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: