Ny vecka

 
 
En ny arbetsvecka har startat och 
det med besked.
 
En offert är inne och jag har hunnit med en
re-revidering av en artikel under morgonen
som nu är i hamn om inget oförutsett sker.
 
Galet, jag skrev den under semesterns
regniga dagar och skickade in den
den 23 augusti till tidskriften, och en
månad senare ser den ut att kunna
bli accepterad?! 
 
Nästan så man nyper sig i armen
då man inom akademien annars är
van att allt ska dras i långbänk...
Nu fokus på lite förberedelse inför
morgondagen då jag ska tillistaden
för att gå forskarledarskaps kurs
och ha medarbetarsamtal.
 
Ska även försöka få ihop budgeten 
på en ansökan och läsa lite ny litteratur
innan jag hämtar  Bogge tidigare så
han får sig en välbehövlig klippning.
 
Det är nämligen dags för den 
årliga skolfotograferingen 
på onsdag och torsdag.
 
 



Emma - mode - mamma säger

så fint!

ha en bra måndag
kramiss

2017-09-18 @ 11:14:40
URL: http://nouw.com/lillemmish
Emma N säger

Vilken fin ljuslykta, vart har du hittat den?

Svar: Det är egentligen en vas jag köpt på Ica för 69 kr :-)
Therese Bjärstig

2017-09-18 @ 15:34:12
ansepanse säger

lön för mödan - bra arbetat! du är duktig. Vet du det?
kramar <3

2017-09-18 @ 18:40:54
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: