Piss-blomma

 
 
Idag fick jag en så fin blomma
av grannen för att jag var ut och
kissade deras hund.
 
Det hade absolut inte behövts,
men den är otroligt fin och pryder
verkligen sin plats i köket.
 
 
 
 
Själv pustar jag nu ut efter
en riktigt intensiv dag, och glädjer
mig åt att det är fredag i morgon.
 
Jag är en verklig usel bloggvän
för tillfället, men tiden läggs på
att rodda jobb, vardag och jakt,
och däremellan att vila då
kroppen protesterar lite.
 
 
 



Znogge säger

En liten blomma som tack för hjälpen är alltid uppskattat!

Kram

2017-09-14 @ 21:28:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Ha ha jag trodde först att det var en illaluktande blomma... fin blomma Du fått för väl utfört arbete :)
kram

2017-09-14 @ 21:56:42
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

tiden räcker inte till allt och det gäller att prioritera det som är viktigast och det tycker jag du gör helt rätt
massor av kramar och en fin helg till hela familjen
<3 <3 <3

2017-09-15 @ 13:06:12
URL: http://kinaguld.blogg.se
christin säger

Tjena! Att jag inte visste att du kunde ha varit ut med min lilla pissvinkel, spypåse och skithund.... Hon började 3.30 i morse och sen hann vi ut 4 ggr innan 7.00... Åttner måste ha trott att han såg i syner när han hittade oss på vägen den tiden..8-). Att hon dessutom är i löpen och inte fick följa med husse i helgen så Klingelingen har inte haft någon av sina bästa helger. Ska inte klaga värre saker kan ju hända och hon spydde inte ner någon matta så det var lätt att ta hand om och jag har ju inga andra småbarn heller och vinterkräksjuka och livet är till för att levas och inte sovas bort.... Så det är ju skönt och bra på alla vis ändå.

H

Svar: Stackarn, vovvar är ju så ödeliga när de är sjuka.... å tur att mattorna klarade sig! Är inte kul att ta reda på oavsett om det är barn eller hundar ;-p bus har varit klen i magen men som tur är inget inne, men nog avskräckande att göra rent buret 😵
Therese Bjärstig

2017-09-17 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: