Rekord

 
 
Tur att det ramlade in lite bubbel
igår, för idag tänkte jag fira att jag
fått en rekordsnabb publicering.
 
Under en månad från inskick till
att artikeln nu är publicerad och
tillgänglig för alla och envar.
 
 
 
 
I min värld så duggar inte 
anledningar att fira så där super tätt
då avslag på ansökningar och reject
av artiklar inte är helt ovanligt.
 
Så detta är en välkommen
boost och bekräftelse!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



ansepanse säger

WOW! Grattis till duktiga dig, vad roligt
massor av kramar <3

2017-09-23 @ 13:09:34
URL: http://kinaguld.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Wohooo, grattis! Bubbel är aldrig fel! :)

2017-09-23 @ 15:09:32
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
christin säger

"Lilla hjärtat", säger jag som knappt kommer upp till dörrhandtaget...,

Du hade alldeles nyss saffransbullar till julmyset och bubbel hemma och nu kan du fira rikligt när du har lyckats och får ork att arbete vidare..
Grattis!!

Svar: Tack snälll du, värmer ❤️ Kramar i massor!!!
Therese Bjärstig

2017-09-23 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: