Gammalt, rött och nött

 
 
Den här tiden på året 
så åker alltid lite murriga,
varma och höstlika färger
fram.
 
Bort med somrig pastell!
 
 
 
 
Dessutom så åkte en
massa minnen från 
mormor fram i form av
hennes kaffekvarn, 
pepparkvarn och gamla
termos för mat.
 
En samling med 
historia och nostalgi som
jag håller så kär ❤️
 
 
 
 
Även skolplanscher skiftas efter
säsong, så nu åkte de busiga
ekorrarna fram! 
 
 
 
 
När Luran såg alla röda
detaljer så sa hon häpet,
men du ska väl inte göra
jul redan?!
 
Hon känner mig 🙈😂
 
Men nej, ännu så håller
jag julgalningen i chack och
lovar att inte släppa fram
henne förrän tidigast i
oktober...
 
🎅🏼🎄🎁 
 
 



Svea🌈 säger

❤️💜💙de såg verkligen ut som jul 🤶🏻🎅🏻☃️🎁

Svar: 😘
Therese Bjärstig

2018-08-11 @ 11:56:21
åsa i åsele säger

H ha så kul sagt av Svea <3

Svea känner helt klart sin mamma :)

kram

2018-08-11 @ 13:12:53
Linda/Candygirl säger

Jättefint- Passar perfekt nu.. fast jag hänger kvar vid sommaren liiiite till. Har ju mera semester, så även om vädret är tråkigare får det kännas lite somrigt.

2018-08-11 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: