Gissa presenten

 
 
Kan inte låta bli att fortsätta
på temat födelsedag då
den här försenade presenten 
från maken äntligen dök
upp häromdagen.
 
Någon som ser vad
det är?
 
Kan lova att den är
efterlängtad, och i mina ögon en
mycket mer romantisk gåva än
smycken eller en bukett  ;-)
 
 
 



Linda/Candygirl säger

Det är väl nåt du ska dra hem älgen på!

Svar: Nja, inte riktigt, det är en boggie till min skoter :-) Själv tyckte jag att det såg ut som in inplastad sulkyvagn ;-D
Therese Bjärstig

2018-08-16 @ 18:03:15
Anna Enfeldt säger

Det är grejen som är trasig på din skoter 😉👍🏻

Svar: Skriver som till Sandra, lite fusk med tanke på hur jag tjatat om denna ;-D
Therese Bjärstig

2018-08-16 @ 18:35:00
Ulf säger

Boggi till en Arctic f7

Svar: Japp, guldstjärna på den! :-)
Therese Bjärstig

2018-08-16 @ 19:45:14
Sandra säger

Instämmer med morbror Ulf!

Svar: Liiiite fusk med tanke på hur mycket jag kan ha tjatat om det på Lovisas dop ;-D
Therese Bjärstig

2018-08-16 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: