Inte en vända till

 
 
Sitter här i köket och dricker
kaffe. Känner mig trött och
uppgiven.
 
Jag har inte känt mig kry
trots penicillinet, men 
gnetat på då jag inte
haft feber.
 
Men nu kommer en ledsen
Luran ned med 38,5 i feber
och ont i hals och öra :-(
 
Orkar inte en vända till...
 
 
 
 
Får se om det blir någon
tur till stugan idag.
 
Hade tänkt lämna en
matta, kuddar och annat
joxs, samt måla lite och 
ta med ett bord hem som
ska slipas och målas.
 
Men nu känns det som 
ett lagomt stort projekt att
bara köra och hämta pappan
i huset i Åsele där han 
varit på lastbilsutställning
i helgen - och som därmed
kanske är fortsatt frisk?!
 
Hoppas kan man ju,
för det känns som det
bara går runt just nu...
 
Slut på klagomuren för
denna gången, men ni
som hängt med ett tag vet
ju att bloggen tar formen
av en sjukjournal ibland ;-p
 
 
 
 



Anonym säger

Hej igen.
Det var länge sen jag läste din trevliga blogg. Men med tanke på att några baciller verkar hålla sig kvar och ni har det jobbigt. Funderar på om ni har kollat om hunden har streptokocker?

Bara en tanke.

Kram

Svar: Tack för den tanken, har tänkt den själv också... sa det till maken så sent som igår. Så biter inte antibiotikan nu så får det bli nästa steg... kramar! 💕
Therese Bjärstig

2018-08-12 @ 12:48:23
Znogge säger

Hoppas att ni får vara friska nu ett bra tag framöver!

Kram

Svar: Ha säg den lycka som varar, Luran fick ny kur i dag och är riktigt sänkt... kram! 💕
Therese Bjärstig

2018-08-12 @ 13:48:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Baciller frodas i detta väder, först extremt varmt och så pang kom hösten med kyla.

Krya på kram

2018-08-12 @ 16:07:34
Linda/Candygirl säger

Fy vilken otur... :-( KRYA PÅ ER

2018-08-12 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: