Tredje gången gillt

 
 
För en del av de pengar 
jag fick då jag fyllde år så
har jag passat på att unna 
mig en tredje Miss Clarity
klänning i favoritmodellen
Karin (omlottklänning).
 
Och denna gång så
var det inga hål eller
felsydda sömmar så
som det varit tidigare!
 
Dessutom hittade jag
en klänning från Eriks 
Fabriker som har ett 
mönster och tyg som
får mig att tänka på
mormor även om
snitter är modernt.
 
 
 
 
 
Så nu har jag två nya
klänningar som inte skrynklar
eller kräver strykjärn, perfekt
inför kommande resa till
Sienna!
 
 
 
Annars så börjar vi se
slutet på antibiotika
behandlingen.
 
Luran och jag kör sista
dagen idag, och Bogge
avslutar sin på lördag.
 
Det är full fart på ungarna
sedan länge, men själv har 
jag ännu ont i både hals
och bröst så det blir 
fortsatt vila för mig.
 
Lite surt då jag velat komma
igång med lite löpning igen
nu när värmen gett sig.
 
 



Znogge säger

Grattis till den fina klänningen! Perfekt med just den sortens platt när man är på resande fot.

Kram

2018-08-09 @ 09:26:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Emma Engström säger

Guu vad roligt att du hittat en klänning! <3

2018-08-09 @ 12:47:31
URL: http://nouw.com/emmaengstroms
åsa i åsele säger

Vill se klänningarna om jag tar mig till Dig innan Du plockat undan dem från garderoben ;-) börjar kännas som om nån utflykt till Dorotea blir det icke detta sommarlov. Har ju bara sett dessa klänningar på bild å är nyfiken på hur de ser ut i verkligheten :)

svar Om Du sagt till mig att min mor skulle bli förändrad efter min fars död hade jag nog sagt aldrig, men under dessa tre månader eller ja viss förändring började ju ske redan i februari... så vete sjutton om jag riktigt känner min mor.

kram å krya på Dig <3

2018-08-09 @ 12:48:44
Pauline Hurtig säger

finns dom på drickyoghurt :o måste köpa!

2018-08-09 @ 20:17:16
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Svea🌈 säger

De var så gott med drikyogert på sängen å dina klänningar va jete fina mamma ❤️💜💙

Svar: Tack för det älskade gumman 💕
Therese Bjärstig

2018-08-10 @ 19:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: