Doro Camp

 
 
För många år sedan stod
denna kåta i Umeå på
ängarna, och jag har varit
på flera fester i den...
 
Nu tronar den här i
Dorotea och har renoverats
rejält inför nyöppnandet på
Doro Camp som resturang.
 
 
 
 
Andra kvällen de har 
öppet och fullbokat.
 
Vi fick således vänta 
lite på varmrätten men
den som väntar på 
något gott...
 
Den beställda flapp-
steken var så god att
den inte ens hann med
att förevigas innan den
var i magen!
 
 
 
 
Rekomenderar varmt
ett besök på Doro Camp,
service inriktade ägare och
toppen personal både i kök
och servering ger dem
 
🌟🌟🌟🌟🌟 
 
(iaf av mig!)
 
 
 
 
Efterrätten iform av
en klassisk creme brulee
gick inte av för hackor, lätt
topp tre av de jag ätit i mitt
liv utan tvekan.
 
Proppmätta och belåtna
så tog vi sparken och gick
hem i natten - detta lär vi
göra om fler gånger!
 
 



åsa/nalta norrland säger

Så skoj. Vilket lyft för Dorro.

kram

2018-12-28 @ 22:16:54
Lena i Wales säger

Wow, vilket ställe!
För mig känns det så exotiskt, som i en dröm.
Gott Nytt År!

2018-12-29 @ 11:14:36
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
ansepanse säger

Så ska man njuta av livet :). Försök och tänk dig att vi härnere har + 6,1 grader inte någon snö överhuvudtaget
Kramar till er alla <3

2018-12-29 @ 13:08:50
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Marie Svensson säger

Ser ut som om vi behöver ta oss en tripp till Dorotea. Ser ut att vara en restaurang i vår smak! //Marie :-)

Svar: JAAAA kom dill Dorro, komsi komsi ;-D Så god mat och jätte fin miljö, de har verkligen arbetat på och lyft Campingen! God fortsättning, och lycka till på jobbet nu - hälsa även mor och far <3 KRAM
Therese Bjärstig

2019-01-02 @ 09:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: