Frid

 
 
Känslan av frid 
🙏
 
 



christin säger

Ja nu börjar det likna frid för nu är det bara skinkan som inte är klar.
Fast ibland slår det mej att egentligen så är det nästan mer tillfredsställande att tillverka allt gott som man ska äta än att äta det. Och jag tycker verkligen om MAT... Och nu har vi bunkrat upp mycket gott att njuta av.

Kära Therese njut av julen och hela familjen och allt gott som ni också ska njuta av!!!!!

2018-12-21 @ 20:07:39
Znogge säger

Den känslan är så härlig!

Kram och ha en fin lördag

2018-12-22 @ 10:48:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Jag måste ju bara tala om att första grisfoten smakade ypperligt precis som sötosten. Kanske extra gott därför att jag har kommit in efter att ha gått med hundarna till Tjärnmyra och skottat lite där och skottat lite hemma här. En mycket fin morgon att vara ute i.

Må så gott!!

Svar: Grisfötter fick jag så jag blev nöjd i år, men ingen sötost, till nästa år så måste jag nog se till att tillverka det... är ju så gott!
Therese Bjärstig

2018-12-22 @ 11:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: