Julkramar

 
 
 
Igår var det en 
intensiv men trevlig
dag i staden.
 
Jag hann med att
träffa ett par fd kollegor,
samt äta både lunch och
middag och däremellan
möte och handledning.
 
Mindre kul att köra 
då det snöade och 
var snörök deluxe.
 
Men hem kom jag
och nu kan jag börja
växla ned och avsluta
de sista sakerna för
i år. Så skönt!
 
 



Znogge säger

Så skönt att allt börjar falla på sin plats och att julfriden infinner sig!

Kram och ha en bra dag

2018-12-18 @ 08:13:51
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Morning!

Skönt att du kom hem i nästan samma skick som du for i....
Så jag har funderat vad i hela världen det är på bilden.....8-) Det tog någon minut innan jag såg vad det var, skönt att hjärnan fungerar i alla fall.

Ha en fin dag!!

2018-12-18 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: