Mitt vita vinterland

 
 
Det har kommit rejält
med snö (mer än detta 
då jag tog bilden tidigt
i lördags förmiddag).
 
Jag gillar att det blir
vitt och fint, men min
rygg gillar inte snö-
skottning.
 
Var länge sedan den
var så här illa och 
värktabletter är ett
måste för att fixa
dagen :-(
 
Men som alltid hade
det kunnat vara värre 
och jag ska inte klaga.
 
I helgen kikade vi på
36 dagar på gatan och
då inser man hur tacksam
man ändå ska vara...
 
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Absolut. Snö gör ju att det blir rent & fräscht å det gillas :) Sedan vinter utan snö... nej tack.
Men nu behöver i alla fall jag personligen inte mer snö.
kram

2018-12-10 @ 12:36:39
Linda säger

Ja det blev verkligen jättefint när snön kommer. Nu har vi dock varmt, riktig kramsnö, men jag tror detkommit så mycket så den inte tinar bort ändå.

Hoppas ryggen blir bättre, i alla fall innan jul.

2018-12-10 @ 13:45:18
URL: http://www.candygirl.nu/
Znogge säger

Visst blir det ljust och vackert av snön och ni ser ut att ha fått en hel del redan. Däremot är snöskottning inget för onda ryggar tyvärr. Hoppas att ryggen hämtar sig.

Kram

2018-12-10 @ 20:49:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
Tina säger

Hej hjärtat! Så fint med snö! Här har vi barmark och grått och trist. Men man får försöka göra det mysigt inne med adventsljusstakar och tända ljus. Ville bara kika in och önska Dig och din fina familj en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR! Saknar dig! Många varma kramar! <3

Svar: Gissar att du i vanlig ordning har ordnat det så fint och mysigt och att advents- och julstämningen är på topp trots frånvaro av snö <3 Hoppas så att allt är bra med dig och barnen - ha en UNDERBAR jul med nära och kära, och ett gott slut på detta året fina du! KRAMAR <3
Therese Bjärstig

2018-12-11 @ 10:03:25
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
ansepanse säger

Vad mycket snö. Jag vet inte om jag ska vara avundsjuk eller inte. Här är det barmark
J:s operation gick bra. Den var mer komplicerad än vad läkarna trodde innan. Njurstenen hade vandrat uppåt istället för neråt, som läkarna trodde och hoppades på. Det tog längre tid än de planerat. Nu ska han, på torsdag, ta bort katetern som han var tvungen att ha en vecka
massor av kramar till er alla <3

2018-12-11 @ 13:23:46
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: