Tulpaner

 
 
Att få städa undan
vissnande hyachinter
och ersätta dem med
krispiga tulpaner hör
mellandagarna till.
 
Fick en bukett av
svärmor igår 💜
 
 



christin säger

Du har en fin svärmor!!!!


Har du bytt ut granen mot tulpanerna...…


Kram!

Svar: Japp i dag plockade jag varsamt ned kulorna i sina olika lådor och lät granen åka ner i källaren till nästa år! Nu gör jag nyår istället ✨🌟⭐️💫
Therese Bjärstig

2018-12-27 @ 16:32:20
christin säger

visst är det både ock att jag idag vet så pass mycket om dej att du inte ens behöver tala om det...8-))

Jag är också sugen på att ta ner kulorna och slänga ut granen genom fönstret. Tror aldrig att jag någonsin har avskytt mörkret som jag gör nu. Tur att den ljusa delen har varit så fin att vara ute i.

Kramar!!

2018-12-28 @ 08:24:20
Znogge säger

Så ljuvligt med vårfräscha tulpaner! Det har man längtat efter.

Kram

2018-12-28 @ 10:39:42
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: