Dokumenterar

 
 
Jag försöker dokumentera 
det mesta via bloggen, men
just nu är det en period då jag
knappt hinner det, än mindre
kika runt i andra bloggar...
 
Sorry.
 
Luran firade födelsedag med
glass i stora lass i samband med
tisdax i kyrkan och hennes faster
var förbi med en så vacker klänning
och en superfin och mysig onepice.
 
Snacka om att hon blivit rejält
firad och bortskämd - tack alla!
 
Idag är det alla hjärtans dag och
jag har fått mig en Skellefteå AIK
tröja av maken 😂🙈
 
Ska hitta på nått mysigt med 
ungarna ikväll, men det är i övrigt
något som går rätt obemärkt förbi.
 
Tycker man ska vara kärleksfull
alla dagar nämligen!
 
 



åsa i åsele säger

Vi hade en Alla <3 Dag igår ;-) kram

2018-02-14 @ 13:31:41
Znogge säger

Det håller jag med om att man ska vara men även vi uppmärksammade dagen.

Kram

2018-02-14 @ 18:47:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales säger

Du verkar ha mycket att stå i, men kul med firande.
Ha det bra!

2018-02-15 @ 18:16:10
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: