Ligga kvar?!

 
 
I morse var jag grymt sugen
att dra täcket över huvudet 
och ligga kvar i sängen...
 
Men det var bara att hoppa upp
och ta tag i dagen och veckan!
 
En intensiv men rolig vecka 
väntar nämligen :-)
 
 



Znogge säger

Själv kunde jag ligga kvar lite längre eftersom jag är ledig denna vecka. Det kändes riktigt gott!

Kram och ha en bra vecka :D

2018-02-19 @ 10:58:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Jag återvände till sängen efter Elin & J lämnade mig vid 7.45 det är ju perfekt när J kan skjutsa lin till skolan på morgonen.
Vaknade vid halv 1 - yes typ 4 1/2 timme senare, å då kändes det faktiskt bättre, kroppen hängde med utan att protestera.

kram

2018-02-19 @ 16:08:21
Christin säger

Hej!

Vilken tur för dej att du klev upp så att du inte missade denna magiska dag som började med snöflingor och en sol som ville komma igenom molnen. Och sedan kom SOLEN och en blå himmel.....wow..... Det blev lite vårvibbar direkt!

Njut av veckan!!

2018-02-19 @ 19:26:55
Frida - Vita Villan säger

Åå så känner jag varje morgon! Är så galet trött när klockan ringer och känner att det skulle vara så himla skönt att få ligga kvar och somna om.
Har inte riktigt förstått än att jag måste gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna för att vara lite piggare på morgonen =)
Ha en fin vecka vännen! Kram

2018-02-19 @ 20:53:00
URL: http://viitavillan.se
Jessica Högberg säger

Då var det inte så synd om dej...

2018-02-21 @ 17:33:27
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: