Välkommen fredag

 
 
Swooosh sa det bara så
var det fredag igen.
 
Veckan blev inte riktigt som jag
planerat, men trots det (eller
kanske tack vare det?) fick jag
gjort saker som annars inte
skulle blivit gjorda (inte nu iaf).
 
Jag kopplade ner datorn i 
går och satt enbart med ett
Word-dokument och fick inspiration
att skriva klart ett utkast till artikel
som jag kunde passa vidare till
nästa medförfattare i går kväll.
 
Det känns gött!
 
 Nu ska jag citrusmarinera lax,
och jag tror lite ingefära får gå
med också, så får den sällskap
av glasnudlar i en Asien 
inspererad fredagslunch :-)
 
 Har varit sugen på det sedan
senaste Mästerkock avsnittet...
 
 
 
 



åsa i åsele säger

Låter gott, jag gillar lax... förutom lax med ben ;-)

Jag åt omelett ihop med en handfull tabletter,
idag känner jag mig nalta spak..., välanvänd ;-)

Elin gick till morfar & mormor efter skolan,
det var för kallt att gå hem... nu väntar hon där på att jag hämtar henne :)

kram

2018-02-02 @ 13:25:35
Jessica Högberg säger

Så härligt att få saker som legat gjorda!
Låter som en god fredagslunch=)

2018-02-02 @ 16:35:18
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Znogge säger

Ibland blir det bra även om det inte blir som planerat. Hoppas att den Asieninspirerade lunchen smakade bra!

Kram

2018-02-02 @ 16:41:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Hej!

Ja visst går veckorna fort, redan februari....Men det blir ljusare och även om det snöade lite idag så har även solen visat sej vilket känns mycket bra.

Ha en fin helg och njut av Doroteafirandet!!

2018-02-02 @ 18:27:56
Lena%20i%20Wales säger

Att allt inte blir som man planerar måste inte betyda att det blev sämre, kanske t o m bättre.
Önskar dej en bra helg!

2018-02-03 @ 11:51:30
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: