Kallt

Hittade en gammal bild på en mycket liten Bogge <3
 
 
Burr... snöar det inte så är det istället riktigt
förbenat kallt. Trots långkalsonger på var
det kyligt i morse med drygt 25 minus.
 
Vovvarna fick vara ute en liten stund,
sedan hämtade jag in dem. De verkade
inte känna av kylan nämnvärt, men de
klagar inte då de nu ligger och gnager
på vart sitt ben och håller mig
sällskap istället ;-)
 
 
 



Znogge säger

Ni har verkligen rejäl vinter hos er! Här har vi ett par plusgrader och gråväder. Skånsk vinter helt enkelt. Vilken fin bild på Bogge och nog syns det att han har vuxit och det rejält!

Kram

2018-01-11 @ 09:24:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Såg att det är stora skillnader i länet idag. Här vid kusten hade vi 9 grader i morse. Nu på min lunch var det 5. Inåt landet var det typ -25.

2018-01-11 @ 12:42:59
URL: http://www.candygirl.nu/
åsa i åsele säger

Jaa Du nog är det aningen hurvligt idag ;-) inget gå ut å gå väder direkt.
Sitter å väntar på att Elin ska höra av sig så jag vet om jag ska hämta hem henne från skolan eller om hon ska vara med nån kompis.
I natt sov Bullen inne å nu är han ute i buret, men Frost får vara inne till dess jag lämnar hemmet.
Samtidigt som de behöver vara ,så känns det ju dumt då jag ändå är hemma... men Frost behöver ju ändå kunna vara ute då det är nödvändigt som t ex då vi ska till Umeå med Elin till Sjukhuset nästa vecka.
Så söt Holger är där på bilden <3
Denna vecka har J haft lite udda arbetstider ;-)förutom kvällsjobb igår så jobbade han även i söndags. Men det ger ju pengar å samtidigt är det ju god reklam att han ställer upp när det är akut.
J skulle prata med Swedbank om ett firmakonto, blev hänvisad till Vilhelmina...
kram

2018-01-11 @ 13:10:04
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
farmor säger

Ja idag är det bistert,men jag tog mig en promenad ändå.Försöker att skriva och hålla på med datorn men utan musen är det så krångligt för en gammal farmor.Kram till er alla.

Svar: Tycker du är duktig ❤️ Vi får höras i morgon hur det är med foten! kram
Therese Bjärstig

2018-01-11 @ 16:09:01
Frida - Vita Villan säger

Brrr så kallt! Här har vi plusgrader.. Börjar ge upp hoppet om vinter här. När vi inte haft någon snö överhuvudtaget kan väl lika gärna våren komma =) Kramar! <3

2018-01-12 @ 09:01:10
URL: http://viitavillan.se
ansepanse säger

sötnosen <3
förstår vovvarna, hellre inne i stugvärmen med ett gott ben än ute i sådan kyla
kramar <3

2018-01-13 @ 13:21:36
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: