Ljusare tider

 
Det är så skönt att vi går mot
ljusare tider, trots gråväder och
snö så är det LJUST ute.
 
Underbart!
 
 



åsa i åsele säger

Ljusare längre på eftermiddagen vilket jag verkligen gillar, ja jag är ju en vårvintermänniska :)

I morgon ska jag med min far till Sjukhuset Lycksele.

Elin frågade igår när vi skulle hälsa på Svea,
idag såg jag att Ringträning startar typ på söndag :)
om Du har tänkt gå och har Svea lust får hon gärna vara här hos oss... om Du inte tycker det blir för sent med tanke på att det är vardag/skola på måndag.

kram

2018-01-31 @ 14:49:02
Znogge säger

Trots gråväder så märks det verkligen att det börjar bli ljusare vilket är så skönt!

2018-01-31 @ 14:53:29
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: