Rensat och bastu

 
 
Rensa är bra för sinnet,
så inspirerad av Åsa påbörjades
lite rensning här hemma idag.
 
Båda Lurans byråer med kläder 
gicks igenom och resulterade i
tre kassar att skicka vidare och 
en påse som gick som sopor.
 
Jag har även rensat klaffbyrån
i vardagsrummet. Skönt att ha
lite ordning där i alla fall. 
 
Får ta låda för låda, möbel,
garderob och rum för rum så
blir det väl rensat vad det lider.
 
Söndagskvällen avrundas med
att hela familjen packar in oss
i bastun - härligt!
 
 



Fluortanten säger

Och de tackar en lycklig tjej för!❤

Svar: Hoppas att iaf nått passar 😊💕
Therese Bjärstig

2018-01-21 @ 20:51:15
åsa i åsele säger

När jag har rensat klart ska vi fira med att basta :D nån gång borde vi väl lyckas tömma bastun... kram

2018-01-21 @ 21:12:27
Popprinsessan säger

Jag är också inne i någon typ av rensar-mode, men jag har inte riktigt all energi som krävs för att slutföra.. jag påbörjar många projekt just nu, men det känns som om inga blir klara... Fast jag har lyckats skänka bort några påsar med kläder iaf.
Önskar dig en fin vecka!

2018-01-22 @ 10:13:14
URL: http://www.popprinsessan.se
ansepanse säger

visst känns det bra när man fått rensa bort sådant som man inte ska ha mer
kramar <3

2018-01-22 @ 18:26:30
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: