Sagatun

 
Det finns inget dåligt väder
sägs det ju...
 
I ärlighetens namn hade jag 
inte gett mig ut och åkt 
längdskidor idag, men skoter
gick fin fint att köra ;-)
 
Ett par timmar ute och drygt
sju mil på skoter gjorde detta
till en toppen dag!
 
Vi åkte upp till Sagatunstugan
som öppnade för säsongen och
drack kaffe och åt en varmkorv.
 
Riktigt mycket folk trots gråväder
och lätt snöfall. 
 
Luran åkte med mig både upp och
ned så min F7:a fick godkänt tillslut,
men nog var den en av de mer 
retro modellerna som skådats
idag törs jag lova 🙈
 
Nu ska vi få upp värmen i tårna
och sedan hoppa in i bilen och
åka hem till byn och äta kams!
 
 
 
 



Znogge säger

Så mysigt det lät! En riktigt härlig vinterdag :D

Kram

2018-01-20 @ 17:26:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Härligt :)

Jag har faktiskt icke varit utomhus idag.

kram

2018-01-20 @ 20:14:23
christin säger

Detta är väl det bästa med vintern, att kunna vara ute och njuta fullt ut. Jag håller på att förbereda mej både mentalt och fysiskt att åka skidor på längden..... Jag LÄNGTAR men är rädd att åka utför 8-). Men skam den som ger sej, jag har fixat det förut så nog ska det gå igen.

Kramis!!


Svar: Ja vintern är inte dum, men skidor hoppar jag nog i år, blir skoter istället för hela slanten och så promenader med vovve på skoterspår däremellan. Blev avskräckt ifjol då jag både fick skavsår av nya pjäxorna och ont i ryggen, men det var kanske för att jag var för otränad, så eg skulle man ge sig ut... Hejja dig! Klart du ska ut å åkte! KRAMAR
Therese Bjärstig

2018-01-20 @ 21:40:17
Jessica Högberg säger

du har en skoter!! retro eller inte, DU HAR EN SKOTER!!

2018-01-21 @ 10:42:11
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
ansepanse säger

jag hade gärna varit med :)
kramar

2018-01-22 @ 18:24:52
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: