Tacksam

 
 
Jobbade sent och hade inte hunnit
fixa middag, men som tur är hade jag 
farmors pannkaka på lut som snabbt
gick att fräsa på till ungarna.
 
Och av goa grannen fick jag en så
fin bukett hundpinkarblommor ❤️
 
Nu håller jag tummarna att dessa
fina tulpaner står sig bättre än de
jag själv köpt från ICA.
 
Misstänker att det kan vara bättre
kvalité på dessa då de kommer
från blomsterbutik...
 
Nu läsläxa, glosor och lite matte
innan vi gör kväll och myser ner 
oss i soffan.
 
 



znogge säger

Vilken vacker bukett! Ibland stämmer din teori men ibland inte. Matbutikernas omsättning är oftast större men sen handlar det ju om kvaliteten...

Kram

2018-01-15 @ 19:46:47
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa i åsele säger

Om vi träffas typ Sportlovet så kan Du ju låna boken då :) eller ifall Du har vägarna förbi till veckan... vi kan ju höras.

Förkylningen utvecklas till bihåleinflammation och dåligt humör ;-) dessutom fortsätter det halsonda så jag är icke trevlig ;-)

Är på krigsstigen då det gäller Elevens Val, kan icke se att det är nått val då det är bara en enda aktivitet och den har lärarna bestämt.
Ska träffa Elins klasslärare å onsdagseftermiddag.

På torsdag Sjukhuset/Umeå med Elins arm, återbesök.

Skönt att finna mat hemma som är lättsam att värma upp, å fina tulpaner Du fått, förhoppningsvis klarar Du dem en vecka :)

kram

2018-01-15 @ 19:47:11
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
eva fridström säger

Hej det var ett tag sen ;) Hoppas ni alla mår bra ser att barnen växer för fullt och antar att ni har massa snö här har vi igen än men det ska komma inatt .Kram

2018-01-15 @ 20:20:09
URL: http://pysseliten.blogg.se
Linda säger

Det skiljer verkligen mellan tullisarna. De jag köpte till nyår stod 10 dagar. De jag köpte i lördags torkade utan att slå ut.
Dom jag köpte i tisdags har blivit jättefina.... hoppas dom står länge.

2018-01-18 @ 12:32:57
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: