Bra start

 
 
Idag smög jag igång 
vardagen igen och återgick
till mindre fysiskt arbete ;-)
 
Jag började med att gå 
igenom mailen som jag i stort
låtit vara orörd under semestern
(klapp på axeln för det!).
 
Sedan skickade jag
in en artikel till en tidskrift
och håller tummarna att de
tar den vidare för granskning.
 
Möte för en annan artikel,
samt därefter arbete med 
intro till ytterligare en 
artikel innan jag pausade
och började läsa ett manus
som jag ska granska.
 
Det var riktigt bra, så jag
ser fram emot att ge mina
kommentarer på det!
 
 
 
 
Bogge har varit hos farmor,
medan Luran legat nedbäddad.
 
Hon har ont i magen och
är inte pigg, ev så har hon 
dragit på sig en UVI :-(
 
Vi har dock med förenade
krafter skruvat upp en ram
där olika minnen i form av
bubbelkorkar finns sparade.
 
Nu blev det mer symmetri 
på väggen, jag har saknat något
lämpligt att hänga vid sågen.
 
Summa summarum en rätt
bra start på arbetsveckan!
 
 
 



Znogge säger

Så skönt med en bra start på första arbetsveckan. Men stackars Luran för urinvägsinfektioner är verkligen ett gissel.

Kram

2018-07-23 @ 17:11:55
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Krya på kram till Svea <3

2018-07-23 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: