Retreat?

 
 
Jag skulle kunna ljuga 
och säga att vi suttit här
och njutit av stillheten 
och kanske druckit 
ett glas vin...
 
 
 
 
 
... men sanningen är att
arbetsläger snarare beskriver 
vår tid i stugan än så länge.
 
Idag vägrade ungarna
atr följa med och var med
farmor istället...
 
Men det går framåt,
dasset är på plats och jag
har målat det invändigt.
 
I morgon hoppas jag
hinna måla utsidan på
dasset och göra klart
framsidan på stugan!
 
 
 



hristin säger

Du ä duktig du!

2018-07-05 @ 20:09:16
Znogge säger

Då kan jag tänka mig att ni inte har kopplat av så mycket! Hur som helst så blev utedasset verkligen fint :D

Kram

2018-07-06 @ 12:40:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Svea🌈 säger

Mamma du är så duktig och pappa 😘❤️😍

Svar: Och du är duktig du med som har tålamod och hjälper till med det du kan <3
Therese Bjärstig

2018-07-07 @ 20:31:48
åsa i åsele säger

Så Ni sliter och jobbar... men det blir ju fint å förhoppningsvis hinner Ni njuta i slutet av sommaren.

Vi är i Ström, körde hit i torsdags :)

kram

2018-07-08 @ 10:16:11
Linda/candygirl säger

Men så fint dass! ❤

2018-07-11 @ 11:21:25
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: