Sjölyckan invigs officiellt

 
 
 
Äntligen börjar vi vara klara
med stugan invändigt!
 
Nu är det bara bänkskivan
i köket som ska på plats så vi
får diskho och gasspis.
 
Vedlåren håller jag även
på måla grå och har fixat
nytt lock till den som ser
ut som sten/marmor.
 
Så idag blir der fest här
i stugan för att fira min
födelsedag och att stugan
nu äntligen  börjar vara
färdig invändigt.
 
(Allt jobb som återstår på
utsidan talar vi tyst om...)
 
Här kommer några glimtar,
så kommer ett ”riktigt” före-
och efter inlägg vad det lider.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För nu ska här rustas
för fest i det underbara
sommarvädret.
 
Ha en fortsatt
trevlig helg!
 
 



Znogge säger

Men så fint det har blivit! Nu önskar jag dig en riktigt trevlig födelsedagsfest :D

Kram

2018-07-28 @ 17:28:52
URL: http://znogge.wordpress.com/
Znogge säger

Men så fint det har blivit! Nu önskar jag dig en riktigt trevlig födelsedagsfest :D

Kram

2018-07-28 @ 17:29:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

Varma gratulationer!!

Svar: Tack så mycket <3
Therese Bjärstig

2018-07-29 @ 12:16:45
åsa i åsele säger

Jag hoppas födelsedagsfirandet och invigningen av stugan varit till belåtenhet och att allt varit så bäst som det kunde vara.

Gillar den svarta hyllan :)

Än en gång GRATTIS <3

kram

2018-07-29 @ 12:40:20
Linda/Candygirl säger

Så himla fint. Grattis både till dig och den fina stugan.

Sen har du helt rätt i att jag inte fått några kommentarer av dig. inte förren det du skickade här om dagen. Själv har jag varit dålig att kommentera åt folk då jag mest läst bloggar. Inte direkt så man suttit inne och pillat med dator/tfn den här sommaren, direkt.

2018-07-29 @ 22:40:41
Johanna - Livet vid havet säger

Så fint det blev!

2018-07-31 @ 21:40:08
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: