När bitarna faller på plats

 
 
 
Igår hade jag en heldag 
i staden. En duktig student
på SLU som jag handlett 
presentetade sitt exjobb.
 
Jag hann även köpa
massor av färg, penslar och
annat inför renoveringen
av stugan innan jag 
åkte hemåt.
 
 
 
 
 
 
Mest nöjd är jag dock över att
jag lyckades planera, beställa
och faktiskt få in ett helt 
kök i bilen 😅
 
 
 
 
 
Kändes som det var
värt att fira med bubbel
då jag kom hem!
 
 



christin säger

Klart att du är värt ett glas bubbel, vi nöjde oss med ett glas vin till god mat efter att ha satt pärän i dag och plockat sten från samma land och rensat och vattnat jordgubbslandet.... Tänk att det var fullt med vita blommor och små humlor. det är nästan magiskt. En fin dag har det varit och lycka till med stöket i stugan!!

Svar: Tack, det är MYCKET stök som väntar, så jag ska bunkra upp med köpe gubbar och lite vin så att målandet får guldkant ;-D
Therese Bjärstig

2018-06-08 @ 17:43:10
åsa i åsele säger

Du är duktig Du <3

Blir det ett vitt modernt kök i stugan?

kram

Svar: Nej det gråa du ser på bilden 😊
Therese Bjärstig

2018-06-08 @ 21:11:53
znogge säger

Grattis! Det var verkligen effektivt och bra jobbat så klart att det skulle firas med lite bubbel!

Kram

2018-06-08 @ 21:19:54
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales säger

Härligt med en sådan dag.
Vilken god mat! Längtar till Sverige när jag ser den!
Ha en fin helg!

2018-06-09 @ 09:31:27
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: