Röjt

 
 
Igår var vi i Lycksele för
ett sista besök på Ögon
för Bogge.
 
Nya glasögon är beställda
och vi hann även shoppa
bikini och sommarkläder
inför semestern.
 
Väl hemma gick vi ut och
käkade middag tillsammans 
med grannarna och sedan
knatade jag och granen 1,2 mil.
 
Idag har vi varit i stugan 
och röjt, maken inomhus och
jag bokstavligen utomhus för
att få bort sly i strandkanten.
 
Men oj så ont i kroppen jag
fick efter det, är huvudet 
dumt får kroppen lida
sägs det ju...
 
Men vilken underbar 
dag, helt otroligt med 
det väder vi har!
 
Kikade på väderutsikterna
för ”sol”semestern i Brac,
där ser det dock ut som det
ska både regna och åska 🙈
 
 



Znogge säger

Hoppas att prognosen ändrar sig så att ni får fint väder nu när ni ska semestra söderöver.

Kram

2018-06-02 @ 23:30:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Svea🌈 säger

Jag hoppas att vi får toppen väder☀️

2018-06-03 @ 09:44:33
Svea🌈 säger

Jag hoppas att vi får toppen väder☀️

2018-06-03 @ 09:44:33
Linda säger

Har aldrig varit med om så mycket regn och åska på en solsemester som i Kroatien. Vi fick lägga om vår semesterrytm.

De höga bergen gjorde så att det kom åskskurrar (inte stora, men dom kom) i stort sett varje eftermiddag. PRecis den tiden vi brukar ligga på stranden. Åskan som mullade in varje em kallades för BORAN - var väl nån åskgud, tror jag.

Så det var bättre att sola på förmiddagen/lunchtid och promenera på eftermiddagarna.

Otrligt vackert i Kroatien. Men kallt vatten! Trots att vi åkte i juli.

Ni kommer få det toppen.

2018-06-05 @ 06:57:29
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: